Van 19 aug tot 01 dec ben ik op de 'Africa Mercy' van Mercyships in Benin. Ik heb er ontzettend veel zin in en kijk uit naar alle avonturen die ik mag gaan meemaken! Hier kun je mijn verhalen meebeleven, leuk als je een berichtje achterlaat! Liefs - Dinante

woensdag 2 september 2009

Over zelf ziek zijn..

Zaterdag voelde als een dagje vakantie. We vertrokken al vroeg met drie jeeps naar 'Bab's dock'. Vanaf hier gingen we met een bootje een prachtig tochtje maken naar een meer. Hier konden we de hele dag kanoën, relaxen, zwemmen, volleyballen, genieten. Dat was fijn! Al hebben we wel wat tropische regenbuien meegemaakt. Bruin worden in Afrika is een illusie..-
Het was de nacht van maandag op dinsdag dat ik wakker werd en dacht: dit is niet goed. Ik kon de wc niet meer halen, maar mocht mijn aardappel-pork-dorperwtjes ovenschotel in de gootsteen eruit gooien. De rest van dit verhaal zal ik jullie besparen, maar ik ben behoorlijk ziek geweest, kon echt niets meer eten of drinken, zelfs geen water. Ja dat was een leuk welkom voor mijn nieuwe roommates, om tijdens je eerste nacht elk half uur wakker te worden van een 'puking cabinmate'..
Gisteren dus maar niet gewerkt. Vandaag zou ik naar een weeshuis, maar moest dat dus ook helaas aflassen. Saai... Voel me nu een stuk beter. Ik zie uit naar morgen, dan durf ik het land wel weer in!
Ik heb wat foto's geplaatst van mijn cabin, aangezien ik de laatste dagen niet meer gezien heb dan dat helaas.. en van het boottochtje, die zijn wat leuker ;)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dinante,

    Eindelijk dan eens je blogspot gelezen.
    Doet me inderdaad weer denken aan de reis naar Namibie. Hoop dat je ondertussen weer wat beter bent en het eten binnen weet te houden.
    Wens je daar een goede tijd toe en Gods zegen gewenst.

    groeten
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dinante,

    Wat gaaf om je foto's te zien! Wel balen dat je ziek bent geworden, hoop dat het nu nog steeds goed gaat met je. Heel veel succes en plezier nog verder!!!

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen