Van 19 aug tot 01 dec ben ik op de 'Africa Mercy' van Mercyships in Benin. Ik heb er ontzettend veel zin in en kijk uit naar alle avonturen die ik mag gaan meemaken! Hier kun je mijn verhalen meebeleven, leuk als je een berichtje achterlaat! Liefs - Dinante

donderdag 13 augustus 2009

Het laatste weekje

Mijn kamer is momenteel één grote bende (mijn moeder zou zich afvragen of hier een bom is ontploft): ik ben mijn tassen aan het pakken! Dinsdag vertrek ik met mijn familie naar Parijs om woensdagmiddag te vliegen naar Cotonou, Benin. Hier verblijf ik tot 1 december om te werken in de eetzaal van de M/V Africa Mercy van Mercyships. Het is een tijd waar ik zelf enorm naar uit heb gezien en hier hoop ik wat van met jullie te kunnen delen. Ik ben niet van plan om ellenlange verhalen te gaan typen, maar ik zal proberen regelmatig even wat van me te laten horen en wat foto’s te plaatsen.
Ik zou het heel leuk vinden om ook wat van jou te horen! Ik ben meer dan blij dat er op het schip een telefoon- en internetverbinding is :). Het internet is wel bijzonder traag, waardoor ik niet mag skypen. Wel kun je me mailen (liever niet hyven), bloggen, schrijven, smsen, of bellen. En anders spreek/ zie ik je weer in december!

Telefoon:

+001 (954) 538 6110
(USA vast, dus via debelknaller.nl best goedkoop bereikbaar) dit is het centrale nummer, als je dit belt schijn je mij te kunnen bereiken, hoe is mij echter nog een raadsel..

Postadres:

Dinante Kamphuis

MS Holland – Mercy Ships
M/V Africa Mercy – Food Services
Strevelsweg 700/317
3083 AS Rotterdam

De post wordt in Rotterdam verzameld en meegegeven als er mensen naar het schip gaan. Dat schijnt een stuk sneller te zijn dan de reguliere post :) .

4 opmerkingen:

  1. dinante! het gaat nu echt gebeuren...spannend!! succes met de laatste voorbereidingen vast - we skypen nog! love you xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Dinante,
    hier nóg een oudklasgenoot... ;)
    'k sprak Jojanneke vandaag en die vertelde dat je binnenkort naar Benin ging, GAAAF zeg!! 'k vind het ook helemaal bij je passen (voor zover ik je ken ;)
    Hey genietse!!
    Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dinante.

    Nu gaat het dan eindelijk gebeuren. Als je dit berichtje leest ben je waarschijnlijk al aan boord. Wij hopen dat je een goede reis hebt gehad. Wij wensen je een geweldige tijd toe. Geniet van de dingen die je gaat doen. Het zal vast heel bijzonder worden. Veel plezier en bovenal Gods zegen toegewenst.

    Lieve groeten van
    Peter en Geja Brink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Dinante
    Wat leuk om te lezen hoe je reis is verlopen.
    En zo hebben we ook een idee hoe het daar ongeveer is. We blijven je volgen.
    Heel veel succes. Hier alles okee.
    genieten van mooi weer. Stukje fietsen enzo.
    liefs Lisa, Vera, Tom en Ina

    BeantwoordenVerwijderen